Wil je adverteren via radio, tv, display of zoek je een creative partnership?
Match je campagne met onze brede en kwalitatieve luisteraars en kijkers.
Wil je graag adverteren via een van onze VRT-merken?
Wil je graag gericht targeten in een of twee provincies via Radio 2?
Creative partnership / Zomerhit 2022
17-10-2022 | Hilde Leemans
Zomerhit groeide uit tot het grootste muziekfeest van Vlaanderen. De partners geven 3 straffe redenen om het succes van een partnership met Zomerhit te verklaren.
Creative partnership / Mia's x BMW
27-06-2022 | Sam Homblé
Om hun brand image te promoten en te linken aan een premium evenement, voorzag BMW de MIA’s van een shuttledienst. BMW blikt tevreden terug op deze samenwerking met VRT.
Creative partnership / Radio 2
22-04-2022 | Sam Homblé
Spar en Radio 2 laten een frisse wind waaien door één van de leukste paastradities. In 5 Vlaamse gemeenten organiseert de grootste familiezender een leuke paaszoektocht.
Creative partnership / Bpost
11-04-2022 | Julie Desmet
Bos is er nooit genoeg. Daarom doen Sander & Laura hun avontuur van vorig jaar nog eens over, met een nóg groenere focus en een verdubbelde ambitie.
Expert / interview
04-08-2021 | Marit Ginevro
Naar aanleiding van de nieuwe uitgave van ons magazine Intune legden wij 4 vakmensen prangende hamvragen voor 2021 voor. In deze editie vertelt kersvers Marketing Leader(ship) of the Year 2020 en VP Marketing bij Telenet Sophie Pollet over de noodzaak van marketing in de B2B sector.
29-07-2021 | Marit Ginevro
Naar aanleiding van de nieuwe uitgave van ons magazine Intune legden wij 4 vakmensen prangende hamvragen voor 2021 voor. In deze editie vertelt Diederick Dekeyzer, Head of Broadcast bij Havas Media, over de evoluerende rol van mediabureaus.
Expert / Interview In-Tune
11-06-2021 | Marit Ginevro
Naar aanleiding van de nieuwe uitgave van ons magazine Intune legden wij 4 vakmensen prangende hamvragen voor 2021 voor. In deze editie vertelt Isabel Van den Broeck, Managing Director van Creative Belgium, over het belang van creativiteit en de rol van agentschappen in tijden van verandering.
Expert / Sector
08-04-2021 | Veerle Van Cauwenbergh
Naar aanleiding van de nieuwe uitgave van ons magazine Intune legden wij 4 vakmensen prangende hamvragen voor 2021 voor. Aan het woord: Elke Dens over de hard getroffen toerismesector
Expert / Brand safety
16-03-2021 | Saskia Schatteman
Na meer dan 32 jaar actief te zijn in marketingfuncties bij ’s werelds grootste adverteerder P&G, neemt Luc Suykens het roer over bij UBA. Lees meer over zijn bevindingen over consumentenvertrouwen en een veilige adverteerderscontext.
Expert / Community
12-02-2021 | Sam Homblé
Betrokkenheid en interactiviteit zijn key. Dat weten onze zenders al langer. Via de apps weet bijvoorbeeld elk merk perfect wat er leeft bij zijn community. Dit is slimme adverteerders niet ontgaan.